Livet på landet

Blä dag

Publicerad 2010-12-03 11:09:11 i Allmänt,

Jobbar några timmar till innan det är dags att hämta Yasmine och sen bege sig hemåt och fixa det sista innan jag ska åka iväg.

Mår helskumt idag. Fryser som en tok och har ont i magen=( Inget kul att åka i väg när man inte känner sig helt pigg.
Malin, som jag ska dela rum med, är också lite krasslig så vi får väl ha sjukstuga på vårt hotellrum i helgen;-) Blir nog en lugn helg som det känns just nu.
Får se om jag hinner vila en sväng när jag kommer hem, känner mig så otroligt trött.

Fick nyss höra att bussen vi ska åka inte är i bästa skick direkt och att det var stor varning för åksjuka! Jag som har lätt för att bli åksjuk, bäst att ta med sig extra påsar...urk!



Usch det här måste vara den sämsta fredagen på väldigt länge=( Jag har absolut ingen lust att åka och jag känner mig inge pigg men jag tänker åka i vilket fall som helst så man har det avklarat sen.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-03 11:22:32

Ska vi skolka?????

Jag trodde det var Lars farbror som skulle köra men tack o lov var det inte så :-) Lite lätt stressad man..... Blir nog bra bara vi kommer iväg. Hoppas jag i alla fall :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela