Livet på landet

Snart är det jul!!!

Publicerad 2010-12-21 08:51:02 i Allmänt,

Nu är det inte många dagar kvar tills tomten kommer=)

Ikväll ska jag göra julskinkan, koka saltrulle och göra klart en sista godissort.
Hade tänkt göra skinkan igår men först var jag ut och handlade de sista julklapparna till Andreas och Yasmine och sen så fick Freja sig ett julbad, ikväll är det Lokes tur.

Freja är så rolig. Hon har stenkoll på sina paket under granen och ligger o vaktar dem hela tiden. Så gör hon varje jul.
När man lägger paketen under granen så går hon en sväng och luktar runt för att se vilket som är hennes, om hon inte fått nåt paket än så går hon bara därifrån men så fort jag har handlat till dem så luktar hon upp de paketen och lägger sig bredvid dem och där ligger hon mest hela tiden tills det är dags för paketöppning på julafton=)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-12-21 21:30:06

Jaha, oj vilken kund! Tänk om fler var som honom. :) Fast iofs kan dom ju hoppa över att skälla från början så blir det ännu bättre! Men det var snällt av honom att ringa flera gånger bara för det. Jag hann bara logga in på telefonen så ringde Tomas och skulle koppla honom. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela