Livet på landet

Bad och nyår

Publicerad 2010-12-30 21:36:59 i Allmänt,

I kväll har jag och Yasmine varit iväg till Färila och badat med Emma och barnen.

Jag drog mig in i det längsta för att visa mig offentligt i badkläder men efter lite velande drog jag på mig bikinin och släpade mig in i badhuset för total förnedring...nä så hemskt var det faktiskt inte. Vem fan bryr sig hur jag ser ut. Man är ju där för att bada med sina barn inte för nån Miss Hawai tävling!

Vi hade riktigt trevligt så det kommer vi att göra om snart igen=)

Jag har förberett lite till nyårsmiddagen nu ikväll så man slipper stå framför spisen hela dagen imorgon.
Har gjort en Italiensk potatiskaka som jag aldrig provat förut så det ska bli spännande.
Pappa, Robin och Frida kommer hit och vi ska äta massa gott, spela spel och ha trevligt=)

Nyårsmenyn ser ut så här:


Förrätt:

Lax/räktoast

Varmrätt:

Ugnsbakad oxfilé med italiensk potatiskaka, baconlindad sparris, kantareller, rödvinssås och beasås.

Efterrätt:

Vitchokladpannacotta med björnbärssås


Ost och kex bricka med frukt och marmelad


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-12-30 23:06:40

Det lät som en riktigt god nyårsmiddag! Hoppas ni får det trevligt!

Postat av: Faster

Publicerad 2010-12-31 09:00:02

Ser mycket gott ut du är så otroligt duktig att laga mat baka pyssla...Många kramisar till dej och hela familjen ha en trevlig kväll tillsammans och ett Gott nytt år! Själv firar vi in det nya året med goda vänner god mat o dryck.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela