Livet på landet

VAB

Publicerad 2010-04-06 20:59:34 i Allmänt,

Har varit hemma o VABat idag. Hostan sitter i men febern har iaf gett med sig. Vi har haft en riktig mysdag idag o låg o drog oss till klockan var över elva.
Hon har varit feberfri idag o hostar inte lika mycket, mest bara när hon anstränger sig, så imorgon ska hon få prova o gå på dagis igen. Hon längtar dit nu efter långledigheten i påsk.

Jag har precis kokat veckans soppa, linssoppa. Lite skeptisk till linser men jag tror att den blev hyfsat god.
Sitter o suktar efter några chipssmulor som står kvar i en skål på bänken sen helgen men än så länge har jag lyckats hålla mig ifrån dem;-)
Jag SKA gå ner 13kg till våran 30års fest i början av augusti så nu gäller det att lägga i en högre växel! Har hittat en långklänning som jag vill kunna ha på mig då o om den ska sitta snyggt så gäller det att tappa så många kilon som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela