Livet på landet

Ny telefon?

Publicerad 2010-04-09 10:24:25 i Allmänt,

Idag jobbar jag halvdag så jag slutar klockan 12=)

Yasmine fick ledigt från dagis idag o är hos Jon o leker istället. Jag var dit o lämnade henne imorse.
Det första hon sa när hon vaknade var om vi skulle åka till Jon snart. De där två är som ler o långhalm, de leker så himla bra ihop.
Fick en kram av Liam o sen ville han följa med mig=) Han har äntligen börjat "mjukna" o nu är vi bästisar=)

Jag var o kollade på en mobiltelfon på POs igår o tror att jag har bestämt mig för vilken jag ska köpa. Lutar åt att det blir en Ericsson. Är lite tveksam eftersom jag alltid ha haft Nokia o tycker mest om dem. Jag ska in på JLL o kolla idag om jag hittar nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela