Livet på landet

30 års fest

Publicerad 2010-04-18 14:54:18 i Allmänt,

Trots både kalas o fest igår så har jag gått ner i vikt! -4.2kg ligger jag på nu=) Får se hur det ser ut imorgon eftersom vi ska äta pizza till middag idag...

Vi hade super trevligt igår. Jag tror att Andreas är nöjd med både presenter o festen, det är det viktigaste.
Av mig o Yasmine o Emma o P-Å fick han ett presentkort till en tatuering. Han fick även presentkort på Reseshoppen o på fiskegrejer samt flera flaskor whiskey o pengar.


Så här trött kan man bli om man är på kalas=)


"Kom igen lite senare på kvällen, då bondjäveln krypit under fällen..." Grabbarna grus sjunger Botjitta.

Trots en sen kväll så känner jag mig oförskämt pigg idag=)

Älskling fick njuta av frukost på säng o min underbara stämma imorse;-) Tror nog han uppskattade frukosten mer än sången.

Grattis på 30 års dagen älskling!

Kommentarer

Postat av: Gumman

Publicerad 2010-04-18 17:36:59

Tack för i går! Det var helt underbart.

Postat av: Nette

Publicerad 2010-04-19 15:37:47

Tack själv! Även fast vi inte var så många så var det super kul tycker jag. Det är folket som gör festen=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela