Livet på landet

Usch, blä, fy o prutt...

Publicerad 2010-04-08 09:46:12 i Allmänt,

...det är hur jag känner mig. Måste vara nåt skit på gång för jag känner mig riktigt risig o nere=(
Dessutom går det inge bra med viktminskningen den här veckan, hade gått upp igen igår>(
Nu blir det hårdbantning, ska f-n gå ner de där kilona innan veckan är slut!!!
Jäkla påsk o förstöra allt!

Har med mig linssoppa till lunch idag, åt den till middag igår också. Den är ju ätbar men godare soppa har jag ju smakat...
Idag blir det nog en tonfisksallad till middag, det är ju gott iaf så jag har nått att se fram emot.

Får se om det blir en ridtur idag så man får ut o röra på fläsket;-) Hoppas det blir lika skönt väder som igår kväll för då var det perfekt ridväder. Men det ser rätt så grått ut just nu.

Usch vad negativ jag är idag hör jag, får ta o gaska upp mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela