Livet på landet

Söndag

Publicerad 2010-04-04 18:59:37 i Allmänt,

Riktig fint väder idag också o vi har varit ute större delen av dagen.
Vi började dagen med att städa garaget så vi kunde få in skotrarna. Lite sorligt att behöva ställa undan dem redan, nu är vintern slut=( Hade tänkte städa förrådet också men jag vände snabbt när jag såg kaoset därinne, det får bli en annan dag.

Sigge är hemma över påsk så hon kom över en sväng o kollade på kattungarna o pratade lite skit. Får se om vi ev ska ta en ridtur imorgon.

Det blev grillning ikväll också, så himla gott. Nu sitter vi o slöar framför TVn o jag har tagit mig ett glas vin.

Yasmine har blivit sjuk. Hon har feber o en hemsk hosta så hon är lite slö o vill helst ligga i soffan o kolla på TV. Mammas lillsnuttis <3

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-04-04 22:10:42

Ibland måste man göra ingenting! Du borde lära dej det Nette! När det är underbart väder så tar man fram enn solstol och slänger ner sej i, inte städar garaget!

Hoppas Yasmine piggar på sej snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela