Livet på landet

Shopping sugen

Publicerad 2010-04-20 14:39:22 i Allmänt,

Jag är så jäkla sugen på att köpa ett par nya jeans som jag hittat på nätet men jag har sagt till mig själv att jag inte ska köpa några nya byxor förrens jag gått ner minst 10 kilo.
Frågan är om jag ska chansa o vänta tills jag gått ner alla kilon o sen beställa byxorna, men då är ju risken stor att de är slut, eller om jag ska beställa dem i en storlek mindre så jag verkligen har något att sträva efter men tänk om jag inte lyckas gå ner o aldrig kommer i dem då har jag ju kastat bort pengarna?!?
De är verkligen snygga o jag VILL ha dem!

Jag ska försöka gå ner 2 kilo den här veckan så har jag kommit över första "vallen", men för tillfället känner jag mig noll taggad. Jag har inte fuskat nåt än men det känns som jag skulle kunna baka en kladdkaka o mocka i mig hela själv...

Från o med torsdag o en vecka framåt har jag semester så då ska jag komma igång med promenader. Är ju betydligt mycket enklare när man är hemma hela dagarna. Bara jag kommer in i det så brukar det flyta på bra sen.

Till vår 30 årsfest i början av augusti ska jag ha gått ner 15kg från startvikten, så jag har lite över 10kg kvar. Piece of cake om jag bara engagerar mig tillräckligt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela