Livet på landet

En underbar dag

Publicerad 2010-04-22 19:12:22 i Allmänt,

Idag har jag o Yasmine haft en mor/dotter dag. Hon har fått bestämma vad vi ska göra hela dagen=)

Vi började med att ligga o dra oss riktigt länge. Vi åt frukost i sängen o låg o kollade på barnprogram o planerade vad vi skulle göra resten av dagen.

Vi halvtolv tiden for vi in på köpingen o började med en sväng på Dollar där Yasmine köpte sockervadd på burk, för sina egna pengar.
Efter det styrde vi kosan mot Albins där hon handlade en hund som skäller o går omkring.



Sen var det dags för lite lunch så vi åkte på Finess. Pannkakor med sylt o grädde till henne o en kycklingsallad till mig.

Sen tog vi en sväng in på skoaffären. Det var meningen att jag skulle föröka hitta ett par vårskor till mig själv men det slutade med att Yasmine fick ett par remsandaler;-)



Vi avslutade med en sväng till Järvsö där vi var in på second hand affären. Vi hittade en dagisjacka, en väst o ett linne.

Sen åkte vi hem o åt glass o gjorde våffelmackor, som Yasmine hade önskat sig till middag.

En riktigt mysig dag har vi haft!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-23 10:13:19

Vad mysigt ni verkar ha haft det!!!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-24 19:42:16

Låter som en härlig dag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela