Livet på landet

Söndag

Publicerad 2009-09-27 11:42:57 i Allmänt,

Jag behöver inte åka till Rusta o handla färg idag. Gumman skulle dit så då får hon handla åt mig=)
Kändes lite onödigt att åka till Bollnäs bara för att köpa en hink med färg. Synd bara att de inte skulle vara hemma förrens ikväll så jag hinner inte få klart klädkammaren idag=( Hoppas iaf att jag hinner måla klart ikväll så får jag inreda imorgon eller på tisdag.

Kommer ju hit lite folk imorgon eftersom jag fyller år=) så jag kanske inte hinner fixa nåt då.

Blev hundbadning här på morgonen. Loke hade rullat sig i hästskit, IGEN, så det var bara att slänga honom i badkaret, passade på o tvätta Freja också när jag ändå höll på.
Ska ta en sväng in på köpingen o handla det sista till imorgon sen ska jag göra smörgåstårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela