Livet på landet

Otur

Publicerad 2009-09-01 19:48:34 i Allmänt,

Den här lampskärmen köpte jag på IKEA.


KIVSTA Skärm




Tänkte att jag skulle matcha den med mina purpur färgade gardiner=(  Stressad som jag var när jag kom hem på lördag kväll så ville jag ändå kolla om skärmen passade på min golvlampfot som jag har. Jag böjde den lite framåt o lyckades få fast skärmen, blev riktigt snyggt, men när jag ska ställa upp den igen så hör jag ett knak o lampfoten går av!!!
Jag var redan lite små sur över gardinerna o så händer det här. Verkar inte som det är meningen att jag ska få göra fint i vardagsrummet=(
Hoppas Andreas kan laga den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela