Livet på landet

Fotobok

Publicerad 2009-09-02 15:06:18 i Allmänt,

Igår när jag kom hem hade jag fått ett paket med posten.
Såg att det var Lindas handstil så jag trodde först att det var en sladd till kameran som hon lånat av oss men när jag öppnade paketet så låg en fotobok där i!

Det var en bok om min möhippa förra året!

Jag blev så himla glad, bästa presenten någonsin. Tack tjejer ni är så gulliga. Ett extra stort tack till Linda som jag misstänker har knåpat ihop den;-)

Är så mycket roligare att ha allt samlat i en bok, som en liten berättelse, än massa lösa kort överallt.
Jag har redan läst igenom den minst fem gånger plus att jag läst den för Yasmine några gånger.

Nu när jag ändå skriver om fotoboken så tänkte jag slå två flugor i en smäll o samtidigt ta del av fujifilms erbjudande. Om man skriver några ord om fotoböcker på sin blogg eller hemsida så får man en gratis fotobok.
Låter det intressant så gå in o kolla här för mer information. 

Jag har tänkt göra en fotobok om vårt bröllop också o om man får en gratis så är det ju bara o tacka o ta emot=D

Här ser ni några exempel på hur det kan se ut.


En fotobok den nyfödda




Låt en bild täcka hela sidan

Är ju en perfekt present/ julklapp till mor- eller farföräldrar att göra en bok om barnbarnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela