Livet på landet

Fortfarande sjuk

Publicerad 2009-09-16 14:21:53 i Allmänt,

Fortfarande hemma o sjuk=( Måste bli frisk nu för imorgon fyller prinsessan 5 år o det är massa saker som ska fixas.
Yasmine åkte på dagis idag för hon var leksjuk. Skönt att bara få ligga o ta det lugnt men samtidigt känns det så tomt o vara helt själv, det blir så tyst när hon inte är hemma... 

Igår kände jag mig piggare o var uppe o bakade o fixade lite innför kalaset men sen blev det värre igen=( Har hört att det är fler som kännt så här så det är väl nåt som går. Nu håller jag tummarna att jag är tillräckligt pigg för att orka jobba imorgon.
Det är alltid så svårt o veta när man är tillräckligt pigg för att orka jobba en hel dag. Man kan känna sig hyfsat pigg när man är hemma men då har man alltid möjlighet att lägga sig o vila om man känner sig sämre. Det kan man ju inte göra på jobbet. Jag går ofta tillbaka o jobbar för tidigt. Svårt det där.

Nu ska jag fräscha till mig lite o åka o hämta Yasmine på dagis.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-16 18:17:50

Hoppas du kryar på dig tills imorgon då! =) Yasmine blir en stortjej hon! Herregud vad fort tiden går! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela