Livet på landet

Födelsedag

Publicerad 2009-09-29 11:27:39 i Allmänt,

Jaha då var man ett år äldre då=)
Fick vin, pengar o presentkort på Ljusdalsmotor.
Jag behöver en ny skid/skoterdress o en skoterhjälm så jag ska ta en sväng till Ljusdalsmotor o kolla nån dag här i veckan. Älskling sa att de hade rea på hjälmar så det gäller o passa på innan de tar slut.

Jag hann med att måla klädkammaren en sväng efter att alla gäster åkt hem så nu är det klart att "flytt in" där=D Det ska jag fixa ikväll men jag tjuvstartade lite imorse;-) Hade lite tid över innan vi skulle åka så jag satte upp några hyllor o en klädstång. 
Jag tror det kommer bli göör bra när det är klart. Ljust, fint o luftigt, tvärtemot hur det såg ut där innan. Nu längtas jag till jag kommer hem så jag får fixa o göra klart.

Jag var iväg med Yasmine på 5-års kontroll på BVC nu på morgonen. De vaccinerade henne o kollade så allt såg bra ut med vikt, längd o utveckling. Allt var bra o hon sa inte ett pip när de stack henne, mammas duktiga flicka=) Jag frågade henne efteråt om det hade gjort ont, Nej det kändes ju inget, fick jag till svar;-) Inget fjanteri där inte!
Hon fick ett grönt Tom o Jerry plåster på armen som hon visade upp på dagis=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela