Livet på landet

Fredag

Publicerad 2009-09-25 11:01:45 i Allmänt,

Energin håller i sig o igår fick jag massor gjort=)


*Rev kaninhagen o plockade iordning där inne
*Jag, Yasmine o hundarna tog en promenad till pappa
*Sorterade o plockade ut all grejer från min garderob till förrådet
*Städade badrummet o köket
*Skrev handlingslista

Kerstin kom med en säck kläder till Yasmine som Elsa hade vuxit ur. Alltid välkommet med extra kläder=) Annars har vi ingen att ärva kläder från o det blir rätt så dyrt att köpa nytt hela tiden.
Yasmine vart jätte glad imorse när hon kollade igenom säcken.
Ett rosa Hello Kitty nattlinne var hennes absoluta favorit=)

Imorse hade jag punka på ena framhjulet på bilen=(
Som tur var såg älskling det när han skulle åka så han bytte till reservhjulet♥

Nu har jag bara lite över en timme kvar o jobba=D Jag har börjat gå halvdagar på fredag så idag slutar jag 12:15, jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela