Livet på landet

Halloweenfest

Publicerad 2009-10-28 14:32:48 i Allmänt,

Jag är sugen på att ha en halloweenfest på lördag men tyvärr verkar inte min käre man vara lika entusiastisk som jag över den idén=(

Jag har kollat runt på nätet o hittat massor av spännande, läskiga maträtter, dekorationer o lekar. Det var flera år sedan jag hade halloweenfest sist o nu tyckte jag det var på tiden att ta upp den traditionen igen.
Jag älskar att pyssla o fixa fester o nu när jag hade så mycket bra idéer dessutom.
Får se det kanske blir nåt iaf...

Vi har köpt pumpor så pumpalyktor ska vi iaf ha=)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-28 19:51:08

Hahaha ja det är nästan så det skulle vara värt det =)

Kramis

Postat av: AKP

Publicerad 2009-10-29 15:42:21

Tack Snälla =))

Kanske man skulle börja ta upp beställningar =)

MEN måste komma på ett bra sätt att printa dom på först ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela