Livet på landet

Nakenhund?

Publicerad 2009-10-07 14:24:46 i Allmänt,

Nu har jag googlat på "hundar som fäller mycket" o fått lite tips på vad man kan göra för att minska hårfällningen.

Jag håller på o bli tokig på allt Lokehår som ligger överallt.
5min efter att man har dammsugit o gjort fint så ligger det vita hår överallt igen=( Ser alltid ostädat ut.

Jag har skrivit en lista o ska prova allt tills jag hittar nåt som funkar (annars kanske rakmaskinen åker fram;-)

*B-vitamin, beviplex. Finns på apoteket
*Fiskleverolja
*Vetetgroddsolja
*B-vitamin spruta hos veterinären
*Äggula
*Borsta med gummikarda, gärna flera gånger om dagen

Är det någon som har några fler tips så mottages de tacksamt=)

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-10-07 18:23:30

Dammsug honom ;)

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-10-07 21:59:21

Köp en furminator borste!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-10-08 00:32:50

Superlim?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela