Livet på landet

Utgång

Publicerad 2009-10-04 15:08:30 i Allmänt,

Blev utgång igår innan det var färdigt. Jag o Linda var på statt o lyssnade på Kristet men det var bortkastade pengar o åka dit.
De spelade inga bra låtar o det var mest yngre ute. Inte för att jag är gammal;-) Dessutom spöregnade det ute så man såg ut som en dränkt råtta innan man kom in=( Och som om inte det vore nog så kom det nån j-la idot kille o stöddade sig när jag satt o vaktade Lindas stol medans hon var beställde>(
Jag tycker överhuvudtaget inte att det är kul o gå ut nå längre. Det är mycket roligare o sitta hemma o prata o umgås.

Mommen ville ha Yasmine i helgen så vi skjutsade dit henne igår. Idag har hon varit på kalas hos Tora så mommen skjutsade henne dit, sen skulle de hämta hem henne några timmar till.
Jag saknar henne, det är så tyst när hon är borta. Hoppas hon kommer snart så jag får kramas lite♥

Jag håller på o kokar fläsklägg som vi ska ha till middag imorgon.
Ska bli så gott, det var riktigt länge sen jag åt fläsklägg o rotmos sist. Äkta husmanskost.

Alla kläder från H&M passade o jag har redan invigt en långskjorta som jag köpte. Den var både fin o skön=)
Yasmine fick nya fleecekläder att ha under overallen, en Kajsa tröja o ett par tuffa boots.
Vissa saker var restade o kommer senare. Bla jeansleggins till både mig o Yasmine.

Nu ska jag bara hitta ett par varma vinterstövlar o en vinterjacka till Yasmine så är hon rustad inför vintern.

Nu tror jag att fläsklägget kokat klart så jag ska gå o ta reda på det. 

Ha en lugn o mysig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela