Livet på landet

Spökkväll

Publicerad 2009-10-29 16:18:07 i Allmänt,

Igår blev soffbordet färdig målat. Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska måla nå blommor eller nåt annat fint på det också. Lutar åt att det blir ett blommönster från tapeten.

Måste bara tacka för alla snälla kommentarer om matsalsgruppen=) Vet inte om det framgick tidigare men älskling har också varit med o målat så jag kan inte ta åt mig hela äran själv;)

Igår var vi till faster o Bengt o hälsade på. Det var flera år sedan jag var in dit sist så det var verkligen på tiden.
Bengt hade rensat ur massa kläder o bla fick Andreas en sprillans ny skinnjacka, skitsnygg!
Jag fick en Åre mössa som faster stickat så nu slipper jag frysa i vinter.
Hon hade gjort sylt, gelé, marmelad o allt möjligt smått o gott som vi också fick med oss hem=)

Ikväll jobbar jag till 18. När jag slutar ska jag hem o hämta upp familjen sen ska vi ut o kolla om vi ser några spöken på köpingen. Yasmine ville inte klä ut sig, det enda hon kunde tänka sig var prinsessa o det känns inte speciellt läskigt. Vad är det med min familj egetligen?!? Är det bara jag som tycker det är kul med halloween o spöken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela