Livet på landet

Onsdag

Publicerad 2009-10-21 11:46:41 i Allmänt,

Så var jag tillbaka på jobbet igen då.
Hade huvudvärk igår så jag blev hemma. Tror att jag har fått migrän för jag får sån hemsk huvudvärk ibland. Det hjälper inte med vanliga värktabletter så jag ska ta mig i kragen o få en tid hos läkaren så de får kolla vad det kan vara.

Tjejfesten i fredags var väldigt trevlig o mysig. Jag fick massa fina presenter av girlsen, ljusstakar, påslakan o presentförpackning med skorpor, marmelad o te (den var så fin så jag vet inte om jag vill packa upp den)
Vi åt massor av mat, spelade spel o pratade.
En trevlig kväll med ännu trevligare människor=)
Jag knäppte några kort också men de fick jag inte lägga ut på bloggen=(

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-21 13:14:28

Låter som en trevlig kväll =)



Jobbigt med huvet, du får fara och kolla upp det där, så kanske du kan få nån medicin som hjälper.



Vi får ringas nån kväll och surra, ha det bra

Kramis

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-21 15:31:15

Tack för senast!

Det var jättetrevligt och maten supergod =)

Du får inte hålla på att bli sjuk sådär! Det bluir ju så ensamt och tråkigt här =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela