Livet på landet

Fredag

Publicerad 2009-10-02 07:51:34 i Allmänt,

Fredag igen. Den här veckan har gått fort känns det som, men jag klagar inte=)

Idag slutar jag jobba 11:15. Första ska jag så klart hämta Yasmine på dagis sen ska vi ner på Ljusdals motor o kolla om jag hittar nån vinterdress o skoterhjälm.
Som det känns idag så skulle man behöva skruda om till vinterdress redan nu. Vi hade -5 grader hemma imorse.

När vi är klara på köpingen blir det antagligen att vi åker in på dagis o hämtar upp Tora eller Polly. Yasmine ville ha en kompis med sig hem.

Sen blir det upp till Gumman o slinga håret på henne o ev färga håret på Mirran om jag hinner, vill ju hem o "göra fredag" också;-)

Brorsan är hemma från Norge så han kom o hälsade på igår. Han hade med sig presenter både till mig o Yasmine=) En vinflaska till mig o ett Pippi pussel till Yasmine.

Ha en riktigt mysig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela