Livet på landet

Om mig

Publicerad 2009-10-15 12:45:05 i Allmänt,

Hittade det här på Maddes blogg.


1. Hur gammal är du om fem år? Kommer för alltid vara 25;)

2. Vem var den sista du träffade?  Frida o Lars är de som sitter närmast för tillfället, är på jobbet så det finns några att välja på...

3. Hur lång är du?
 168cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
 Vapenbröder, har lånat 2:an o 3:an av Frida så de ska jag försöka hinna se i helgen.

5. Vem ringde du senast?
 En kund på jobbet.

6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem?
 Nu är han tillbaka. Till Frida(jag höll utkik efter Lars, han fyller år idag o Frida hade bakat en kaka till honom)

7. Vad är dagens planer? Jobba klart, hämta Yasmine på dagis, in o handla vin på bolaget, hem o laga mat o städa.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Separerade, de var aldrig gifta.

10. När såg du senast din mamma?
 För 1½ vecka sen. Träffar henne imorgon.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
 5:45

13. Har du någon gång hittat en katt?
Ja

14. Vilken är din favoritplats?
  Hemma med min familj.

15. Vilken plats föredrar du minst?
 Skogen på natten, hua.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bor förhoppningsvis kvar i vårt hus.

18. Vem fick dig att skratta senast? Frida

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?  Nej, har 2st någonstans hemma hos mamma.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
 Olika

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5st sammanlagt, 2 tll mig, 2 till Andreas o 1 till Yasmine.


23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
 Har hänt någon enstaka gång

26. Är du social? När jag är på humör


27. Vilken är din favoritglass?
 Är inte så jätteförtjust i glass men gammaldags vanilj är god

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
 Bli skuldfri, spara, resa, renovera köket o shoppa som en tok=)

29. Tycker du om kinamat?
 Ja

30. Tycker du om kaffe?
Absolut inte, blä

31. Vad dricker du till frukost?
 Vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
 Snurrar runt under natten, men jag kan inte ligga på höger sida när jag ska somna för då får jag halsbränna.

33. Kan du spela poker?
Hyfsat

34. Tycker du om att mysa?
Älskar att mysa!!!

35. Är du en beroendemänniska?
 Ibland

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
 Nej men Estonia sjönk då

37. Vill du ha barn?
 Har redan ett men kan tänka mig ett till

38. Kan du några andra språk än svenska?
 Engelska o lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en pool?
 Beror på

41. Vad spenderar du helst pengar på?
 Hemmet, kläder o presenter

42. Äger du dyra smycken? Ja

43. Har du någon gång testat narkotika? Ja

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
 Min lunch, ugnsrostade rotsaker med houng o chevré, korv, oliv, pesto o cremfreshsås.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
 Finns många

46. Välj ett ärr på din kropp?
 Ärret på framsidan av axeln som jag fick när min häst Alice bet mig.

47. Vad har du för ringsignal?
 Små, små svarta änglar

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
 Tror mamma gav bort allt när jag var liten=(

49. Flirtar du mycket?
Nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
 Eehh, hittade den på nätet

51. Kan du byta olja på bilen?
 Skulle nog kunna med lite handledning men eftersom jag har en man som är bilmekaniker så fixar han det;-) 

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste?
 Emma, Mias dotter av Maria Eriksson

54. Läser du dagstidningen?
  Ja, på jobbet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
 Ja, mama

56. Dansar du i bilen?
Jag o Yasmine brukar jazza loss ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
 Ett sändningsnummer

59. När var du i kyrkan senast? När Maximus döptes

60. Vilka personer utmanar du? De som vågar

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-16 14:45:20

Kul =)



Men ärligt nu, är du verkligen 168cm?



Hoppas allt är bra annars, vi höres.

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela