Livet på landet

Wish me luck

Publicerad 2009-11-03 19:14:20 i Allmänt,

Nu har jag bestämt mig för att INTE ta avgångsvederlaget utan chansa på att jag får vara kvar istället. Det är betydligt mycket mer värt för mig att ha ett jobb än att få pengarna, speciellt eftersom det är så ont om jobb just nu.

Jag förstår dem som är less eller vill göra nåt nytt, för dem är det ett bra tillfälle att våga ta steget o säga upp sig.

Om jag skulle bli uppsagd så har jag förtur om de kommer på att de behöver mer folk.
Som det verkar nu är det rätt så många som kommer att ta söka avgångsvederlag så jag håller tummarna att jag får fortsätta.
För säkerhets skull så har jag gått upp till heltid igen, utifall att det blir till att leva på A-kassa framöver, så inga fler korta fredagar det här året iaf=( Men får jag jobba kvar så ska jag nog kolla om jag får gå tillbaka till halvdagar på fredagar, de är väldigt mycket värda för Yasmine o mig.



Jag var utklädd till spöktjejen som kommer ut ur TVn på The Ring för er som undrar.
Nån som såg det?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-11-04 09:24:28

Håller tummarna jag med på att du får stanna kvar! Annars kanske det här är rätta tillfället att sätta sej i skolbänken igen...

Postat av: Frida

Publicerad 2009-11-04 10:46:04

Jag håller tummarna för dej!! Men det ska nog fixa sej! Hoppas Jasmine piggar på sej snart så jag får tillbaka min bänkgranne!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-04 11:20:51

Håller tummarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela