Livet på landet

Världens goast unge

Publicerad 2009-11-06 14:34:36 i Allmänt,

Vi tog oss ut en sväng o fixade lite ute i hundarnas "koja". Jag har bytt bäddar o snyggat till lite där.

Allt gick i slow motion så fort jag gör en hastig rörelse så börjar det snurra i huvudet. Tänk om man kunde vara lite mer som Yasmine o vara som vanligt fast man är sjuk. Istället ligger man på soffan o tycker synd om sig själv.

Yasmine är ju så söt så man tror att hjärtat ska gå sönder ibland.
När vi kom in så skulle vi fixa nåt att äta men när jag stog o kollade i kylskåpet så kände jag att det snurrade till i huvudet så jag måsta lägga mig ner. Då gick hon o hämtade en macka i kylskåpet som hon gav till mig. Hon strök mig över håret o sa:
-Här får du en macka mamma så kanske du mår lite bättre. Jag är också sugen på varmamackor men du får den här♥
Goare mer sympatisk 5-åring får man leta efter. Mammas hjärta.

Självklart gorde jag varmisar åt henne också när jag piggat på mig.

Nu är hon uppe på sitt rum o leker. Hon kan leka med sina dockor hur länge som helst. Ibland brukar jag stå o tjuvlyssna på henne o herre gud vilken fantasi den lilla damen har=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela