Livet på landet

VAB

Publicerad 2009-11-04 10:17:03 i Allmänt,

Jag o Yasmine är hemma idag.
Igår kväll när hon kom in till oss så tyckte Andreas att hon kändes varm o när vi kollade hade hon 39 grader i feber. Hon klagade över att hon hade ont i huvudet men i övrigt verkar det inte var nåt, ingen förkylning eller så. Fast igår hade hon ont i benen så jag fick ligga o massera dem. Hoppas inte att det är influensa, det brukar ju kunna börja med värk i kroppen o feber.

Febern hade gått ner till 37.9 när jag kollade imorse men hon har fortfarande ont i huvudet. Hon verkar ändå relativt pigg men å andra sidan så är det väldigt sällan som man märker på henne att hon är sjuk. Hon kan ha 39 graders feber o ändå härja på som vanligt, själv skulle man vara totalt däckad. 

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-11-04 11:10:07

det är dit jag ska flytta =))

Inte behöver du väl be om ursäkt för att du frågar =)))

Postat av: AKP

Publicerad 2009-11-04 12:58:01

Ja den släpps väl imorgon så du får skynda dig hyra den ^^ Johan Falk är HELT UNDERBAR =)))

Postat av: AKP

Publicerad 2009-11-04 13:10:04

hehe återigen, hon och Linis är lik.. Linis kan lätt ha över 38 i feber och ändå vara precis som vanligt!! Hoppas Y kryar på sig snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela