Livet på landet

Lördag

Publicerad 2009-11-07 10:40:07 i Allmänt,

Nu sitter vi o väntar på att pappa ska komma o hämta upp oss så ska vi åka in på köpingen o handla lite. Jag vågar inte köra bil för jag känner mig så yr i huvudet av förkylningen.
Andreas är på jobbet o fixar bilen åt Emma o P-Å.

Vi ska kolla efter en farsdagspresent till älskling o sen ska jag hämta ut ett paket från Halens. Det är mina skor som var restade, hoppas att de passar o är lika snygga i verkligheten som på bilden.

Tror jag ska kolla om det finns någon spännande film o hyra också tills ikväll. Egentligen skulle jag på The Consert i Färila men jag känner inte att jag orkar eller är nåt trevligt sällskap just nu. Är nog inte så uppskattat o sitta o hosta o snora på allihop... Jag hade sett fram emot o gå, träffa tjejerna, äta gott o lyssna på musik men nu blev det tyvärr inte så=(

Nu kommer pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela