Livet på landet

Julbord

Publicerad 2009-11-12 17:49:44 i Allmänt,

Har just ätit en super god köttgryta o sitter o funderar på om jag ska våga mig ut i mörkret o kylan o hämta ved. Det är några vedträn kvar men snart är de slut. Försökte få med mig Yasmine ut men hon vill inte. Jag får ta med mig hundarna som sällskap.

Imorgon ska jag få massage på jobbet, skönt=)
Hoppas hon kan hitta vad huvudvärken beror på, känns som det sitter i nacken o axlarna. Inte så konstigt att man får ont när man sitter som en säck potatis hela dagen.

Den 28 november ska vi på julbord på Stadt med jobbet. Engmans ska uppträda så det kommer bli kul.
Ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela