Livet på landet

Fb beroende

Publicerad 2009-11-14 17:32:17 i Allmänt,

Det är skamligt men jag måste erkänna att jag har blivit fast i facebook träsket. Jag måste in o kolla flera gånger om dagen. När jag fått nya vänförfrågingar blir jag som ett barn på julafton.
Andreas o jag turas om.
-Är du klar snart?
-Nu är det min tur!

Haha, sjukt beroendeframkallande.

Jag har startat ett café fast jag hänger inte riktigt med i hur det fungerar än. Har bjudit in några grannar fast jag vet inte varför man ska göra det=)
Har förresten inte varit in o kollat det idag, kanske är bäst o göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela