Livet på landet

Helgen som gått

Publicerad 2009-11-16 17:49:00 i Allmänt,

Blir både dåligt med skrivande o kommentarer här på bloggen sedan jag skaffade FB=)

Jag har fullt upp med att driva mitt café, dessutom försöker jag att skapa en farm men det går sämre;-)

Helgen har iaf flytit på lugnt. Yasmine sov hos mormor fredag till lördag. Vi var bara hemma o skrotade.
På lördag hade vi lördagsmys, åt god mat o hyrde en film. Vi var över en sväng till grannarna o hälsade på, var hemma vid elva.

På söndagen kom Jon o lekte med Yasmine o jag o Andreas passade på att kolla på filmen som vi hyrt, Wolverine, den var riktigt bra, hände nåt hela tiden=)
Jag passade på o putsa fönstren i vårt sovrum. Lyckades sträcka axeln när jag skulle sträcka mig ut o putsa utsidan, inte skönt=(

Nu har Linda o grabbarna kommit hem så vi ska försöka umgås så mycket vi hinner med dem. Gäller o passa på när hon väl är hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela