Livet på landet

Sjukhus besök

Publicerad 2009-05-25 18:39:42 i Allmänt,

Så sitter man på jobbet igen då. Skulle ha slutat 17:30  men tog på mig att jobba till 19 idag, bra med lite extra timmar. Jag måsta sticka iväg på sjukhuset en sväng så det blev en minus timme där. Hade svalt lite för mycket klorvatten efter alla kallsupar i fredags så jag har fått en inflammation i lungorna. Jag fick nån spray som jag ska ta i fyra dagar o om det blev sämre skulle jag höra av mig. Jag har haft lite halvsvårt o andas o när jag hostar eller böjer mig fram så smakar det klor i munnen. Skulle väl inte vara nån större fara så länge man inte fick feber eller spydde blod.
Jag var lite orolig ett tag att de skulle köra ner nån slang i halsen eller sticka nå nålar i mig men det slapp jag som tur var. Man har väl kollat för mycket på sjukhusserier på TV=) Fast hade George Clooney varit läkare så hade han fått gjort vad han velat=D

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-25 21:27:34

Men usch då, lät inte kul =(

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-27 17:15:46

Farligt att bada før mycket... =P

Ni får gärna komma och hälsa på oss! =)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-28 12:14:06

Hur mår du kompis?



Ringas ikväll?

Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-30 20:46:12

Attans Nette, dog du av den där infektionen?

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-03 09:48:32

Ja vissa dagar är det en handfull minst sagt...=)



Jo hon brukar få vara ute när vi är det, men vill inte ha henne ensam ute. Svårt att hålla koll på när hon vill in + flera vägar nära... Och så har hon ju balkongen..

Tror nästan det var dumt att börja vänja henne att vara ute, hon gillade inte ens det i början...



Nä nu får vi ringas nån kväll, länge sen sist... och så är det väl dags att uppdatera i bloggen lite?;) Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela