Livet på landet

Stackars mig

Publicerad 2009-05-11 12:00:45 i Allmänt,

Imorse när jag vaknade så kände jag att jag hade lite ont i axeln men tänkte att jag säkert bara hade legat konstigt. Så jag hoppade in i duschen o gjorde mig iordning. När jag stod o gjorde frukost så knäppte det bara till i skuldran o det gjorde så ont så jag trodde jag skulle spy. Jag förökte komma åt o massera men det gick inte, så jag stod där i köket o kunde inte röra mig. Jag tror aldrig jag har haft så ont nån gång förut, inte ens när jag födde barn. Jag lyckades ta mig in i vardagsrummet med tårarna sprutande ur ögonen. Yasmine tittade på mig helt chockad o undrade varför det kom droppar ur ögonen på mig=) Hon har aldrig sett mig gråta förut. När jag förklarade att jag hade ont så tyckte hon synd om mig o frågade om jag ville ha massage o så tryckte hon lite på min rygg, min älskade go unge. Hon sa att hon blev så ledsen när jag grät så hon nästan började grina också♥
Älskling kom hem en sväng vid nio o försökte massera men bara han petade på ett ställe strax bakom axeln så gjorde det så jävla ont. Jag fick tag på Gumman o hon kunde skjutsa in mig på sjukhuset om det skulle behövas så Andreas skjutsade Yasmine på dagis o åkte o jobbade igen.

Efter 30min i kö så kom jag framtill sjukvårdrådgivningen o hon trodde att det var en muskel som krampade så jag skulle lägga nåt varmt på o ta smärtstillande. Hon tyckte att jag skulle gå till en massör så dom fick kolla det också. Om det inte blev bättre skulle jag åka upp på sjukhuset.
Så nu ligger jag som ett kolli på soffan o har tryckt i mig några alvedon. Andreas skulle kolla med massören på jobbet om han ev hade nån ledig tid senare idag. Känns som det började släppa lite när jag tog alvedon, bara jag inte rör på mig... 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-11 13:46:07

Men usch =( Låter inte roligt.

Far in och kolla upp det där tycker jag!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-11 13:46:15

Men usch =( Låter inte roligt.

Far in och kolla upp det där tycker jag!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-12 08:26:39

Om du har hemma, och det är illa i dag med, så ta en Ipren och två Alvedon.. De funkar bättre tillsammans..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela