Livet på landet

Fredag

Publicerad 2009-05-03 16:58:32 i Allmänt,

I fredags var det riktigt superväder, kändes som det var mitt i sommaren.
Vi passade på o åka till pappa o tvätta bilarna. Jag stod ute i linne o kortbyxor när jag tvättade Volvon o eftersom den inte har blivit tvättad på hela vintern så tog det ju ett tag o få den ren. Tyvärr så hade jag inte smörjt in mig med nåt solskydd så jag blev lite smått röd på axlarna o halsen. Snyggt, ser ut som jag har en haklapp. Men det är smällar man får ta när man inte tänker sig för. Nu är i alla fall bilarna rena o snygga=) 


Jon, Yasmine o Andreas gräver efter mask.


Yasmine o Jon knäpper kort på varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela