Livet på landet

Äntligen Lost!!!

Publicerad 2009-03-17 19:36:37 i Allmänt,

Vi har nyss kommit in från en promenad. Var över till Gumman o Micke o lämnade kläder som vi köpt till Liam o så köpte vi cocosbollar av Mirran. Har precis tryckt i oss en varsin=) Var in o hälsade på Mathilda o Lars en sväng också.
Hämtade in lite ved när vi kom hem så vi kunde fylla på i vedhyllan.
Vilken skillnad det är på kvällarna nu mot för bara nån vecka sen, det är ju ljust till framåt sjutiden. Skönt när man hinner vara ute lite efter att man har slutat jobba. Man blir mycket piggare o gladare när man får lite frisk luft. Jag som sitter stilla inne hela dagarna på jobbet behöver verkligen komma ut o röra på mig.
Vilken skillnad det har blivit sen jag började på DHL, nu är jag nästan aldrig ute o går, förut när jag var arbetslös var jag ute o gick minst en långpromenad varje dag. Och det  har ju satt sina spår också, har gått upp runt 10 kg det senast 1,5 året, suck. Blir till o börja banta men det är sååå tråkigt. Fast nu när det börjar bli ljusare hinner man ta en promenad efter man kommit hem från jobbet. Bättre o äta någorlunda nyttigt o röra mer på sig än o tok banta, roligare om inte annat.

28 mars ska Frida o Carina ha 25 års fest o om man vill får man klä ut sig. Jag har bestämt att jag ska vara hippie o har hittat ett par hippiejeans o en virkad väst som jag ska ta o beställa från Ellos. Tyckte älskling skulle köra på 70-tal á la John Travolta men jag vet inte om han höll med om det...
Nu ska jag ta o betälla kläderna innan jag glömmer bort det så håller jag tummarna att de hinner komma innan festen, o att de passar.

Kanske hinner skriva en sväng till för jag MÅSTE försöka hålla mig vaken till 22:40 ikväll för då börjar Lost igen på TV4!

Skådespelarna i Lost, säsong fem. Foto: TV4

Förstår inte varför de har lagt det så sent!?!

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-03-18 12:03:57

Hittar inge kläder ju... Får väl gå naken då..

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-18 13:09:19

Jag får panik när alla verkar ha fixat kläder men inte jag. Tänk om det slutar med att alla hittat kläder men inte jag ock Carina..iii..

Sen om bantning..man tar upp större del av världen, klarar sej längre i svält, håller sej varmare när det är kallt.. Varför banta med alla dessa fördelar?!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-18 13:12:44

..och till Andreas, jag har hittat en jättefin Adam-utstyrsel som du kan ta! http://www.funnyproducts.se/?gclid=CPKHm5i5rJkCFQ5GQwodBkpTJg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela