Livet på landet

Ärad vare gud i höjden, den här har jag gjort i slöjden...

Publicerad 2009-03-25 18:47:07 i Allmänt,

Sitter o försöker knyppla ihop mitt vänskapsband/huvudband, det går åt hel..te. Gick jättebra de första varven men sen blev det nåt knas o allt bara blev en enda stor knöl. Försökt o knyta upp det som blivit fel men det var alldeles för pilligt så jag började om istället men det blev inte heller nå bra. Förstår inte vad jag gör för nå fel!
Ska göra ett nytt försök när jag kommer hem så man kan koncentrear sig på det man gör. Nu hinner jag precis få alla trådar på plats mellan fingrarna så ringer det o jag måste trassla mig loss o sen är allt bara en enda stor rul.
Det är tålamodskrävande o hålla på med sånt här o jag är väl inte den som har det allra största tålamodet när det gäller o hålla på med massa småpill. Det är så tråkigt, måste försöka lura på nån annan o göra det åt mig...

Nu sitter jag här helt själv på jobbet, är 15 min kvar tills jag slutar o det är ganska mycket samtal så nu är det bäst att jag slutar skriva=)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-03-26 09:56:53

Sådanna där komme rjag ihåg... Vi knöt i mellanstadiet eller så... Usch, verkligen inte min grej med sånt pill... Tycker det är ungerfär lika roligt som att sy gardiner, i genomskinligt rött jultyg... Kommer du håg?!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-03-26 21:15:04

Men vad bra!! Den badbaljan får jag ta och fixa hi p ånå vis... Lillprinsen kan ju inte bada i en låda hur länge som helst ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela