Livet på landet

Hälsoladdad

Publicerad 2009-03-26 21:06:34 i Allmänt,

Nu har jag lyckats knyppla ihop mitt vänskapsband, äntligen. Blev en liten lättare rund version annars hade jag aldrig lyckats fått det färdigt tills lördag. När jag provade o knyta det runt huvudet så såg jag ut som en barbafigur i huvudet så nu vet jag inte om jag ska använda det. Får se hur det ser ut när jag har plattat o fixat till håret.

Idag har jag varit på hälsokost affären o laddat upp med uppigande preparat=) Hade tänkt o köpa en flaska Chisan, den som de gör reklam för på TV, men innan det var färdigt blev det fyra flaskor med olika preparat. När man köpte Chisan så fick man en flaska Kanjang på köpet, bra mot förkylning, sen blev det en flaska med Ferronol som ska vara bra om man har järn brist dessutom blev det en burk med Super Zink. Tur att jag var där på lunchrasten så jag hade lite bråttom annars hade jag nog fått med mig halva affären=D. Det blev över 400kr men nu jäklar ska jag bli pigg som en liten duracell kanin=D


Mitt hälsoapotek

Kläderna som Andreas beställde till festen var typ 3 storlekar för stora så det är bara o skicka tillbaka dem, synd. Är lite tajt om tid att fixa nya så det blir antagligen vanliga kläder för honom=(
Jag måste sätta mig o sy upp mina byxor för de var lite för långa. Sen ska jag föröka hitta nåt roligt smink men efter det tror jag att allt är fixat till utstyrseln. Sen är det några grejer till som ska fixas imorgon men det kan jag inte skriva om här för då får Frida reda på det...nu blev du nyfiken va, Frida, hihihi=

Nu ska jag skölja ur färgen ur håret sen ska jag kolla på en dokumentär om Josef Fritzl på TV4.
Hur jävla sjuk kan en människa bli egentligen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela