Livet på landet

Myslördag

Publicerad 2009-03-07 21:00:15 i Allmänt,

Ikväll har vi en riktig mysväll. Har ätit en god middag o hyrt en film som vi snart ska börja kolla på. Har köpt ost o kex som vi ska äta till filmen, mumsigt.

Yasmine har varit med moffen o Jon nästan hela dagen. De har åkt både på skotern o bakom den på snowracern. Det tyckte de var riktigt roligt.

Jon, Carl o Yasmine gör sig redo för att åka snowracer bakom skotern

Hon kom in en sväng vid fem tiden o berättade att hon skulle äta hos moffen. Han hade fått ställt sig o stekt pannkakor för det hade hon o Jon bestämt att de skulle ha=)
När hon kom hem vid sju tiden så somnade hon i mitt knä efter ca 15 min, en trött liten prinsessa=)


Så här brukar älsklings godis skålar se ut!!! Förstår inte hur han kan vräka i sig så mycket godis o ändå vara så smal. Tänk om jag också kunde vara så...

Som ni ser på bilden så hyrde vi Hancock, hoppas den är bra. Vi hyr nästan aldrig film nu för tiden, tror inte vi hade sett en enda film som de hade på Statoil så det fanns ju lite o välja mellan.

Nu ska jag duka fram ost o kex så ska vi sätta oss o kolla på filmen.

Ha en trevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela