Livet på landet

Vill ha!!!

Publicerad 2009-06-04 19:43:57 i Allmänt,


Den här kameran skulle jag vilja köpa, om jag hade råd...
Vi är i stort behov av en ny kamera eftersom våran gamla skrutt håller på o falla i bitar.
Jag vill ha en systemkamera o den här var inte så jättedyr, 5290:- på netonnet. 

Nu kom älskling o visade mig en Nikon system kamera för 2990:- på MediaMarkt! Tyvärr har de en värdelös hemsida så jag hittade ingen bild=( men den var med i reklambladet man fick därifrån nu i veckan. Synd bara att närmsta affär ligger i Sundsvall=(

Jag o Yasmine var förbi folkparken o kollade på cirkusdjuren efter dagis. Hon var nöjd med o titta så det var ju skönt;-) Inget tjat överhuvudtaget om att gå på cirkus. 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-04 19:50:16

Nu uppdateras det flitigt ;)



Skulle också vilja ha en systemkamera... det blir ju sån skillnad på bilderna mot för dom vanliga små digitala...

Du får passa på att kika på MediaMarkt när ni kommer upp hit förresten, dom har ganska nyss öppnat här.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela