Livet på landet

För jag har tagit studenten...

Publicerad 2009-06-12 14:30:12 i Allmänt,

Tänk vad många förväntans fulla själar som har skolavslutning/tar student idag.
Kommer själv ihåg den där underbara känslan för 10 år sedan (10 år sen jag tog studenten!!! Nu känner jag mig riktigt gammal) när vi satt o hade champagnefrukost på Zandras altan. Solen sken o allt var så underbart. ÄNTLIGEN efter 12 år i skolan våld var man FRI!!! Jag saknar den känslan men nåt jag däremot absolut inte saknar är att gå i skolan. Jag var riktigt skoltrött de sista åren men jag kämpade ändå tappert på o fick helt OK betyg.
Det är lite tråkigt att man inte har haft nån nära vän eller släkting som tagit studenten de sista åren så man har fått gå på studentfest=( Tror det var brorsans student som var den sista jag var på o som det ser ut nu så lär det inte bli någon student för min andra bror>(

Synd att jag jobbar annars skulle jag velat varit o kollat när studenttåget går genom köpingen. Det är så kul o kolla på alla glada halvfulla studenter=)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-12 15:08:01

Jag mins också nær du tog studenten!! Hehe! =)

Tiden går galet fort!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-12 23:04:29

Du kan ju få låna några av mina släktingar ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-13 12:57:22

Ja det är ju helt galet att det är 10 år sedan vi tog studenten! Så gamla vi börjar vara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela