Livet på landet

Hemma igen

Publicerad 2009-06-13 17:00:44 i Allmänt,

Nu har vi nyss kommit hem från mamma. Jag tror det var jobbigt att leka med sina tremänningar för det var en liten fröken som somnade i bilen på väg hem=)



Amanda o Emy var lite större än sist jag såg dem=)


Yasmine, Emy o Amanda

Emy är ett år äldre än Yasmine o Amanda är 8år.


Min kusin Beatrice o hennes sambo Tomas.

Eftersom våran kamera är värdelös så blev det tyvärr nåt fel på bilden jag knäppte på moster Sigrid så det gick inte att kolla på den=(

Nu ska jag lägga mig i soffan o bara slappa ett tag. Det är det som är fördelen när det är regnväder ute, att man kan lata sig utan att få dåligt samvete;)
Om ett tag ska vi trotsa regnvädret o grilla några kotletter=)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-14 18:53:11

Jag tycker då inte att det är världens godaste soppa, smakar mest.. ja... rotgrönsaker..? Men jag är envis som en åsna så det kommer förhoppningsvis gå ganska bra. Men jag tror jag kommer vara galet less på den när veckan börjar närma sig sitt slut. men vad gör man inte inför semestern?! Haha!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela