Livet på landet

Mot Umeå!

Publicerad 2009-06-25 12:16:37 i Allmänt,

Igår blev det en stressig dag med städning o fix innför Umeå resan imorgon.
Jag åker o hämtar upp Emma direkt efter jobbet imorgon så ikväll gäller det att packa allt som ska med.
Började att stryka o packa lite grejer igår kväll så jag ska packa resten o lasta in det i bilen ikväll.
Jag skulle egentligen ha varit iväg o solat också men det skiter jag i för det blir så stressigt.

Kommer antagligen inte att bli så mycket mer bloggande den här veckan så vi hörs nästa vecka så ska ni, förhoppningsvis, få se lite weddingpictures=)
Hoppas bara att min skruttkamera håller ihop ett litet tag till.

Sola lugnt!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-26 16:59:39

Ha så kul, kör försiktigt och hälsa och gratta brudparet!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-01 14:22:26

Vadå, jag tyckte du var fin!



Och tänkte du och Emma bloggar ju, då får man tåla lite =) särskilt värdinnor som ni är, då blir man ju en "offentlig person" hehe.



Hoppas allt är bra, vi höres mer. Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela