Livet på landet

Mamma är inte så snäll. Hon slår oss hela tiden...

Publicerad 2009-06-24 11:14:49 i Allmänt,

"Mamma torterade sina tre barn" är rubriken jag möts av när jag gick in på Aftonbladets hemsida igår.

Hur kan nån göra såna fruktansvärda saker o mot sina egna barn dessutom! Jag blir så arg o ledsen när jag läser artiklarna.

Jag förstår inte vad som kan få en människa att bete sig på det sättet, kan inte vara nåt annat än ren ondska.
Och socialen gör inte ett jävla skit även fast de får in anmälningar från grannarna om vad som pågår, de tyckte inte att det var befogat att kolla upp anmälan?!? Hur kan man tycka att det inte är befogat att kolla upp en sån anmälan, det är väl alltid bättre att kolla en gång för mycket än att inte kolla alls. Herregud det är ju barn det handlar om!!!
Man kan ju undra vad det är för idioter som sitter på socialen...
Sen när de äntligen får fingrarna ur arslet o omhändertar de stackars barnen då delar de på dem!?!

Deras enda trygghet är att ha varandra o så skickar de iväg dem till olika fosterhem!!!
Fy fan vad förbannad jag blir.
Nog för att det mamman har gjort är helt oförlåtligt men att myndigheterna totalt har skitit i barnen är minst lika jävligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela