Livet på landet

Bortbjudna

Publicerad 2009-06-16 21:32:23 i Allmänt,

Ikväll var vi bjudna på middag hos Emma o Per-Åke. Skönt att slippa laga mat för en gångs skull=) Det var uppskattat.
Man borde göra sånt lite oftare, bjuda hem varandra på mat så här mitt i veckan.

Vi har planerat lite inför Linda o Kristoffers bröllop så nu börjar bitarna sakta falla på plats. Sen har vi ju en lååång resa till Umeå när vi kan prata ihop oss också. Det kommer bli jättekul=)

Har varit o handlat det sista inför midsommarfesten också så nu är det avklarat. För en gångs skull känner jag att jag ligger före i planeringen med allt som ska göras o det känns skönt.

Imorgon blir det midsommarfirande på Yasmines dagis o jag håller tummarna för att det blir uppehåll så man slipper klä midsommarstången o dansa i spöregn.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-06-17 06:02:38

Ha så kul idag, ser ju ut att bli soligt åh fint i alla fall..



Nästa gång är det er tur ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela