Livet på landet

Utmanad

Publicerad 2009-01-26 12:29:13 i Allmänt,

Jag såg att jag hade blivit utmanad av min kusin Madde så här kommer svaren:

4 av mina favorit program på tv..
1. CSI
2. Äntligen hemma
3. Bygglov
4. Criminal minds


4 saker som jag gjorde igår..

1. tog en lååång sovmorgon
2. körde skoter med Yasmine
3. bloggade
4. kollade på TV


4 saker som jag längtar till..

1. helgen
2. när vi ska åka till fjällen
3. lunchen, börjar bli hungrig
4. längtar tills jag blir ekonomiskt oberoende, händer nog vilken dag som helst nu känner jag på mig=)


4 favorit restauranger..

1. Går nästan aldrig ut o äter
2. när vi gör det blir det för det mesta
3. Järnvägs. Så jag kan inte direkt
4. säga att jag har några favoriter


4 saker på min önskelista..

1. att alla jag känner o jag själv ska få vara frisk o må bra
2. än en gång att jag ska bli ekonomiskt oberoende inom en snar framtid
3. att få åka på en lång semester till nåt varmt o roligt land
4. att datarummet ska blir klart så jag kan göra mysigt där

4 personer som jag utmanar..
1.
Linda
2. Vet inte om det måsta vara nån som har blogg själv för då vet jag inte så många fler som inte redan har fått utmaningen, fast man kan ju svara på frågorna i kommentarer så då utmanar jag även
3. Frida
4. André

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-26 21:36:36

Här kommer mina svar..



4 av mina favorit program på tv..

1. Vad blir det för mat (trots att kocken inte alls faller mej i smaken!)

2. Outsiders

3. Halv åtta hos mej

4. Navy CIS



4 saker som jag gjorde igår..

1. sooooov

2. vilade

3. kollade på film (liggandes i sängen)

4. duschade



4 saker som jag längtar till..

1. att bli frisk

2. Fjällen!!! Både Funäs och Lofsdalen =)

3. Tunisien

4. 25-årsfesten



4 favorit restauranger..

1. Strandgården

2. Ramblas

3. Tzatziki

4. och här i Ljusdal tar vi det som finns: GK, Kicksaloon



4 saker på min önskelista..

1. att alla jag känner o jag själv ska få vara frisk o må bra

2. att jag ska bli ekonomiskt oberoende inom en snar framtid (Kopierar Nette på ettan och tvåan)

3. att få ett jobb dit jag längtar att få gå tillbaka till när jag slutar

4. ”min” mysiga Loveseat från BQ of Sweden



4 personer som jag utmanar.. (eftersom jag inte har någon blogg..)

1. Nette i skoterrace och ölhävning i Lofsdalen

2. Carina i ”En fattig bonddräng”-duett på singstar när den versionen kommer

3. Kerstin i bullride

4. Linus Wahlgren i brottning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela