Livet på landet

Tisdag

Publicerad 2009-01-13 20:21:37 i Allmänt,

Har inte så mycket o skriva om idag. Har varit o köpt en tlll kattlåda o lite kattleksaker, så nu har vi kattlådor i hela huset. Josefin har blivit riktigt tuff nu, hon far runt som ett yrväder o jagar sina leksaker. Hon har varit fram o nosat på Loke flera gånger. Nu ligger hon i mitt knä o sover så det är lite sårt att skriva, har bara en hand o skriva med så jag får köra pekfingervalsen. Dessutom sitter jag o SMSar samtidigt också så jag ber om ursäkt om det blir lite stavfel.

Var på bolaget o handlade till tjejfesten som jag ska ha på lördag. Köpte rosa bubbel som jag tänkte bjuda på, är det tjejfest så är det. Ska baka några pajer o göra sallader också. Hittade ett nytt pajrecept idag som jag tänkte prova, om den blir god så lägger jag ut receptet sen.
Kommer hit en gammal arbetskamrat som säljer smycken som hon ska visa, gå in på

http://www.parlsmycken.com/ o kolla. Finns massor av fina smycken till bra priser, dessutom kan man få namn instannsade. Gav ett tlll mamma i julklapp från Yasmine som det stod mormor på.

Har gått bra med bantningen idag också, motionen har jag däremot inte kommit igång med än.

Nu är det bäst jag slutar för Josefin har tröttnat på att jag sitter o skriver så hon håller på o jagar min hand över tangentbordet. Har inte lyckats få in några kort än men hav förtröstan de kommer snart.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-13 20:51:07

Så smarrigt det lät med paj! Det äts inte så ofta här, svårt att göra nån god när man inte kan ha ägg i (eller ost).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela