Livet på landet

Kul i snön

Publicerad 2009-01-21 13:47:11 i Allmänt,

Idag tyckte jag det var dags för oss att komma ut o få lite friskluft. Var så skönt väder ute idag, runt 0 strecket men ändå inte nåt slask väder, dessutom kom det massa snö igår. Så vi klädde på oss o tog en sväng med Yasmines skoter.



Först körde Yasmine lite, med mig bakom, hon är riktigt duktig på det men tycker det är lite för tidigt för henne o köra helt själv än. Sen knöt vi fast en pulka som hon åkte på, det tyckte hon var jätte kul så vi körde några varv på täckterna o till Söromberget, hundarna var också med o sprang före o skällde.
När vi körde efter vägen så sprutade det upp massa snö på henne så hon blev lite små sur på mig... så vi tog o byggde en snögubbe istället.

 
Visst blev den fin.
Det gäller ju o passa på nu när det är töväder o man är hemma.

Innan vi skulle gå ut sa Yasmine: "Jag är en skoter brud o pappa är en skoter kille" jaha, men vad är mamma då? "hon ligger på soffan o latar sig"?!?!?!? Hmm, undrar var hon fått det ifrån...

Nu har vi precis ätit lunch o Yasmine är uppe på sitt rum o leker så jag ska lägga mig o kolla lite på TV. 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-21 15:34:55

Precis så är det ju!!!



puss och kram tjejen... Och tack för att du är du ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-21 21:37:26

Haha av barn och dårar får man höra sanningen eller hur säger man =))

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-23 15:42:03

Vilken fin snögubbe och vilken gullig tjej

Puss mormors lilla prinsessa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela