Livet på landet

Korvgryta

Publicerad 2009-01-21 17:41:06 i Allmänt,

Ligger på soffan o väntar på att Andreas ska komma hem ifrån jobbet, han skulle jobba över o fixa nåt på PJs bil.
Jaag o Yasmine har precis ätit korvgryta. Har haft frysrensning den här veckan så det blev nåt hopkok av det som fanns hemma, fast det blev riktigt gott ändå. Bara Andreas kommer hem ska vi åka in o handla. Han ska iväg till Stockholm på kurs o åker tidigt imorgon o kommer hem på fredag kväll. Då är det lika bra o handla upp så det finns mat hemma så jag slipper åka o handla efter jag hämtat Yasmine på dagis, är inte alltid det allra roligaste o göra med en trött o hungrig liten prinsessa.
Blir lite ovant o inte ha Andreas hemma, men jag har ju Yasmine o djuren så det går bra ändå, blir ju bara en natt. Det är när man ska gå o lägga sig som är värst, tur att vi har TV i sovrummet o så har jag mina vakthundar, så tjuvar o spöken göre sig icke besvär. Annars är det rätt så mysigt o vara själv, bara jag o Yasmine, o mysa. Ska nog handla nåt gott tills imorgon kväll. Bantningen har väl varit lite si o så ändå den här veckan så skit samma. Är svårt o bara äta nyttigt när man är sjuk, då vill man ha det man är sugen på. Men nästa vecka är det nya tag o faktiskt har jag inte ätit så speciellt onyttigt den här veckan iaf, så det så.

Funderar på att måla om i datarummet till helgen, ska ta ut datorn som vi ändå inte använder nu när vi köpt en bärbar o göra ett kombinerat gäst o mysrum istället. Vi har massor med färg över sen vi renoverat så jag funderar ev på o blanda en vit o beige färg så det blir lite bruten vit. Får se hur det blir. Jag ska ta lite före o efter bilder så ni får se hur det blir.

André ringde o är hemma från Norge en vecka så han ville hitta på nåt i helgen. Han hade lånat med sig en gitarr till Guitar Hero så det blir nog en spel kväll.

Nu ska vi åka o handla.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-21 21:16:56

Hoppas det blir skoj:P

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-22 10:40:56

Men guuud, vad skull ejag skriva.... Jo!!! precis som om ospöken och tjuvar vore rädd för den där bengeten som sover på andra sidan sängen ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-22 11:06:08

Ja, det funkade till slut, tack för tipset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela