Livet på landet

Bloggoholist

Publicerad 2009-01-26 17:50:34 i Allmänt,

Jag tror jag har blivit bloggoholist.

Idag har det varit rätt så lugnt  på jobbet så då tänkte jag att jag skulle passa på o läsa "mina bloggar". Så jag börjar o gå in på den första, ingen updatering sen i lördags, hmm, går vidare till nästa, ingen updatering i dag på den heller o så fortsätter det. Då blir jag nästan lite småsur, va fan kan de inte skriva nåt för tänker jag för mig själv. Fatta att jag har tråkigt o vill läsa nåt nytt. Har säkert varit in på alla bloggar minst 10 gånger var.
Sjukt vad beroende framkallande det är med bloggar. Synd att det inte är fler av mina vänner som har en blogg....hint hint.


Ha det bra o blogga mer=)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-27 09:48:26

Hahaha ja jag vet jag är likadan själv. Riktigt trist när folk inte uppdaterar.



Och ännu värre, dom som plötsligt bestämmer sig för att sluta blogga. Huvva. Hur ska man då veta vad dom gör ;))

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-27 13:37:46

Jag förstååår itnte aaaalllls vad ni pratar om;)



Men Linda, du ska ju inte säga så mycket ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-27 20:15:20

attans då... Men byt inte, för jag har ju cult i badrummet med, och skulle haft något nytt dit, så det var nog inte i onödan ändå ska du se ;)

Postat av: Andréa

Publicerad 2009-01-27 22:26:20

Bli medlem på bloglovin.com om du gillar att läsa bloggar :) Perfekt sida om man har många bloggar man vill läsa, då lägger man bara till dom där så syns det på skärmen så fort någon av bloggarna har uppdaterats!

Så bli medlem där (om du inte redan är det) och lägg till min blogg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela