Livet på landet

Äntligen

Publicerad 2009-01-10 20:08:37 i Allmänt,

Nu har det skett, jag har skaffat en egen blogg. Många vänner som har tjata att jag måste skaffa en blogg så hoppas att ni är nöjda nu.
Har funderat på det ett tag men nu fick jag äntligen fingrarna ur o startade en.
För bara nån månad sen tyckte jag att det var fjantigt med allt tjat om bloggar hit o bloggar dit o hade aldrig ens läst en blogg, men nu har jag blivit bloggberoende o har "mina" bloggar som jag måste gå in på minst en gång om dagen o läsa. Ikväll hade jag så tråkigt, mannen o dottern har åkt till grannarna o jag sitter ensam med ett glas vin o inget att se på TV, så nu kände jag att eftersom jag inte har nåt bättre för mig kan jag lika gärna fixa en blogg, so her I am...

Känns verkligen konstigt att sitta helt ensam en lördagkväll när man är van att det alltid är fullt hus här hemma på helgerna. Har vi inte bjudit hit folk så är det ändå alltid nån som kommer o kikar förbi men inte i kväll, suck. Borde kanske vara skönt att få vara helt ensam o bara ta det lugnt men inte, jag får myror i kroppen o vet inte vad jag ska hitta på. Men på sätt o vis var det kanske bra att jag blev uttråkad så jag började skriva här istället. Hade faktiskt lovat mig själv att när vi skaffade bärbar dator så skulle jag skaffa en blogg, nu har vi haft den i 2 månader men bättre sent än aldrig.

Nu började det en film på TV som jag tror jag ska titta på. Ha en trevlig lördagkväll

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-11 22:24:52

Det var på tiden =)

Kul att du kommit igång så man får lite koll på vad du har för dej om dagarna

Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-12 14:47:48

Haha, så mycket för en "vit" helg =D

Postat av: Sara Olsson Lögdahl

Publicerad 2009-01-14 19:20:11

Hej!

Ja det var ju ett tag sedan...och det är ju mitt fel såklart.Men man har ju växt på sig lite om man säger så så jag tänkte jag skulle säga hej och hoppas allt är bra med dej och din familj.

/Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela