Livet på landet

Ny design

Publicerad 2009-02-11 15:18:16 i Allmänt,

Har varit in på Designa din blogg o fått lite tips om hur man gör ändringar i bloggen. Har experimenterat lite nu när jag ändå inte har nåt bättre för mig=) Är ganska lätt bara man kommer in i det. Ska försöka hitta nån annan bild som jag kan ha som header. Tänkte experimentera lite med nåt kort på Yasmine o se om man kan göra nåt häftigt men det får bli vid ett annat tillfälle nu ska jag o Yasmine hoppa i badet.

Vad tycker ni om den nya designen? Bättre, sämre?

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-11 19:13:55

Snyggt tycker jag. Till det bättre helt klart! Kul med lite personligt också än dom där standardmallarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela